Pravilnik o vračilu in vračilih

Pregled

Naša politika vračila in vračila traja 14 dni. Če je od vašega nakupa minilo 14 dni, vam ne moremo ponuditi celotnega vračila ali zamenjave.

Če želite biti upravičen do vračila, mora biti vaš artikel nerabljen in v enakem stanju, kot ste ga prejeli. Prav tako mora biti v originalni embalaži.

Več vrst blaga je izvzetih iz vračila. Pokvarljivega blaga, kot so hrana, rože, časopisi ali revije, ni mogoče vrniti. Prav tako ne sprejemamo izdelkov, ki so intimno ali sanitarno blago, nevarne snovi ali vnetljive tekočine ali plini.

Dodatni nepovratni artikli:

  • Darilne kartice
  • Prenosljivi programski izdelki
  • Nekateri izdelki za zdravje in osebno nego

Za dokončanje vračila potrebujemo račun ali dokazilo o nakupu.

Nakupa ne pošiljajte nazaj proizvajalcu.

Obstajajo nekatere situacije, ko se odobrijo le delna vračila:

Vsak predmet, ki ni v prvotnem stanju, je poškodovan ali manjkajoči deli iz razlogov, ki niso posledica naše napake.
Vsak artikel, ki je vrnjen več kot 14 dni po dostavi

Povračila

Ko bo vaše vračilo prejeto in pregledano, vam bomo poslali e-pošto, da vas obvestimo, da smo prejeli vaš vrnjen artikel. Prav tako vas bomo obvestili o odobritvi ali zavrnitvi vašega vračila.

Če ste odobreni, bo vaše vračilo obdelano, dobroimetje pa bo samodejno dodeljeno vaši kreditni kartici ali izvirnemu načinu plačila v določenem številu dni.

Zamujena ali manjkajoča vračila

Če še niste prejeli vračila, najprej znova preverite svoj bančni račun.

Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice. Morda bo trajalo nekaj časa, preden bo vaše vračilo uradno objavljeno.

Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je nekaj časa obdelave, preden je vračilo objavljeno.

Če ste naredili vse to in še vedno niste prejeli vračila, nas kontaktirajte na hurslovenia@gmail.com.

Razprodajni predmeti

Vračilo je možno samo za izdelke po rednih cenah. Predmetov v razprodaji ni mogoče vrniti.

Izmenjave

Predmete zamenjamo le, če so okvarjeni ali poškodovani. Če ga želite zamenjati za isti artikel, nam pošljite e-pošto na hurslovenia@gmail.com in pošljite svoj predmet na: Hebesa d.o.o., Zbiljska Cesta 77, 1215 Medvode, Slovenija.

Vrnitev pošiljanja

Če želite izdelek vrniti, pošljite izdelek na naslov: Hebesa d.o.o., Zbiljska Cesta 77, 1215 Medvode, Slovenija.

Sami boste odgovorni za plačilo stroškov pošiljanja za vračilo izdelka. Stroški pošiljanja se ne povrnejo. Če prejmete vračilo, se stroški pošiljanja za vračilo odštejejo od vašega vračila.

Odvisno od tega, kje živite, se lahko čas, ki je potreben, da vaš zamenjani izdelek prispe do vas, razlikuje.

Če vračate dražje predmete, lahko razmislite o uporabi storitve pošiljanja, ki jo je mogoče slediti, ali o nakupu zavarovanja pošiljanja. Ne zagotavljamo, da bomo prejeli vaš vrnjen artikel.

Rabim pomoč?

Za vprašanja v zvezi z vračili in vračili nas kontaktirajte na hurslovenia@gmail.com.